Back Office

Stabilirea diviziilor

Fiecare divizie reprezinta o grupare logica a unor rute zilnice vizitate de agenti pentru care ERP-ul poate face diverse rapoarte de sinteza. Cu alte cuvinte mai multi agenti ai companiei, fiecare dispus pe ruta lui, apartin la un moment dat unei anumite divizii. Se pot crea un numar nelimitat de divizii. Diviziile se impart in doua categorii distincte Presales si Vansales. Diferenta dintre acestea consta in faptul ca la Vansales comanda se ia pe loc, in limita stocului din masina de transport, iar factura se tipareste pe loc, in timp ce la Presales factura si livrarea se fac ulterior comenzii (de obicei a doua zi). Functionalitatea ERP-ului, fara a intra in detalii, difera prin modul de generare a seriilor de facturi pentru fiecare categorie in parte. La Vansales agentul de vanzari va vedea pe PocketPC stocul incarcat in masina lui, in timp ce la Presales aplicatia de pe PDA va afisa stocul pus la dispozitie la sediu.