Back Office

Tipuri de magazin

Trebuie creat cel putin un tip de magazin. Tipurile de magazin pot fi de exemplu: mini market, supermarket etc.. Cand compania nu foloseste astfel de clasificari se poate crea un tip de magazin generic numit “General”. Ulterior fiecarui client (mai bine zis fiecare punct de lucru al unui client) i se va specifica tipul de magazin pe care se incadreaza. De asemenea fiecarui tip de magazin ii corespunde un anumit numar (grup) de produse. Prin aceasta modalitate putem sa rezolvam o problema de tipul aceleia prin care nu dorim ca la anumiti clienti (un anumit tip de magazin) sa oferim o anumita gama de produse. Putem preciza ca atunci cand compania nu foloseste acest tip de clasificare, ci doar magazinul generic de care am vorbit mai sus, va trebui sa aloce acestui tip de magazin “General” toate produsele pe care doreste sa le vanda. Orice produs nealocat unui tip de magazin nu va aparea pe PDA. Mai mult, daca un client nu are specificat tipul de magazin de asemenea nu va aparea pe PDA.