JUSTOK SFA

Off-Line

In modul de lucru off-line, dupa autentificarea in aplicatie, in partea de jos a ecranului apare butonul “sincronizare”. Acest buton apare in plus fata de modul de lucru on-line si el reprezinta singura diferenta in ceea ce priveste experienta de utilizare a programului intre cele doua moduri de lucru.

Scopul acestui buton este sa ofere posibilitatea sincronizarii periodice a datelor dintre PDA si server. Apasarea butonului “sincronizare” ofera posibilitatea de a opta intre doua tipuri de sincronizare: Fara clienti si Completa.

Sincronizarea Fara clienti va trimite pe server toate comenzile preluate pana in acel moment si va actualiza stocurile produselor.

Sincronizarea Completa va sincroniza absolut toate datele intre server si PDA, inclusiv datele referitoare la clienti si creante.

Sincronizarea Fara Clienti este mult mai rapida decat Sincronizarea Completa si este recomandat ca aceasta sa fie rulata dupa vizitarea fiecarui client sau inainte de vizita unui client, daca s-a scurs o perioada considerabila de timp de la ultima sincronizare. Astfel acuratetea stocurilor in timpul comenzilor va fi una foarte buna.

Dupa finalizarea sincronizarii este afisat logul de sincronizare, log ce poate si afisat si manual apasand butonul “meniu” si apoi butonul “log sinc”.

Acest log de sincronizare se genereaza automat atat cand se intra in modul de lucru off-line cat si dupa fiecare sincronizare a datelor. Fiecare generare a acestui log determina stergerea logului existent anterior. Butonul “log sinc” este disponibil atat in modul de lucru off-line cat si on-line, astfel ca la iesirea din modul off-line in vederea editarii unei comenzi deja transmise pe server, se poate consulta acest log pentru a vedea ce produse au fost initial pe comanda.

In cazul in care pe comanda luata off-line au fost anumite produse sau cantitati care nu exista in stoc la momentul sincronizarii, acestea pot fi observate in acest log si inlocuite cu alte produse, de comun acord cu clientul.